Jak zhubnout 10 kilo

 

Pokud jste se dostali na naše stránky, pravděpodobně hledáte informaci o tom, jak zhubnout 10 kilo.
Jestli Vám zajímá, která konkrétní dieta momentálně ve světě frčí, jestli je to ta, založená na rozdělení podle krevní skupiny nebo ta, kde se vynechávají přílohy, tak ani nečtěte dál.

 

Zapomeňte na dietu

Dieta všeobecně je vhodná pouze pro někoho, kdo potřebuje zhubnout jen na období, kdy své tělo bude někde u pláže vystavovat slunečním paprskům a nebude vadit, že hned po návratu bude v lepším případě tam, kde byl před začátkem dietování.
 

 

Hubnutí neznamená automaticky ztrátu tuku

Úplně na úvod si musíme říct, že váha samotná je špatný ukazatel toho, jak jsme na tom s tukem v našem těle.
Můžete sice zdolat metu a zhubnout svých vysněných 10 kilo, ale pokud při hubnutí ztratíte mimo tuku i 5 kilo svalové hmoty, je něco špatně.

Proto, pokud nechcete podstupovat různá profesionální měření, kde vám přesně řeknou, jak na tom s rozložením váhy jste, řiďte se jednoduše tím, co vám ukáže váš krejčovský metr.

Pro někoho, kdo začíná například s posilováním, není problém zhubnout deset kilo tuku a zároveň nabrat nějaké to kilo svalové hmoty. Dotyčný tak může být nesmyslně zklamaný, když mu váha ukáže úbytek např. tří kilogramů.

 

Jak na to

Teď ale zpátky ke konkrétním radám, jak se zbavit nějakého toho kila / TUKU!!!
Většina z těch, co rádi testují všechny možné diety asi nebude zajímat rada typu HÝBEJTE SE!
Takže to rovnou přeskočíme a jdeme rovnou na stravu.

Nejčastější příčinou obezity a nadváhy je buďto:

- nadměrný příjem energie v jídle a různých slazených nápojích
- nebo naopak podvýživa, která je u dietářů velmi častá

 

Tělo pro své fungování potřebuje nějakou tu energii. Jen mozek spálí její obrovskou část, kterou přijmete. Pokud tělu nedopřáváte pravidelnou a alespoň trochu kvalitní stravu, zareaguje tak, že si toho z jídla nechá co nejvíce na ,,horší časy,,. Vaše tělo ví, že teď minimálně půl dne nedostane žádnou energii, proto si udělá zásoby ve formě tuku.

 

Bez jídla to nejde

Počítání kalorii u každého jídla, které plánujete spořádat je dlouhodobě nesmysl. Nedělali byste pak nic jiného než počítali a odečítali. Vhodné je to na samotném začátku, aby si především notoryčtí dietáři uvědomili, že jejich denní příjem je hluboko pod tím, co by do sebe měli dostat.

Málokdo dokáže ze dne na den kompletně přeházet svou životosprávu a vydržet s ní ideálně celý život.
Na samotný začátek stačí vynechat večerní pojídání brambůrků a nakopnout metabolismus tím, že budete jíst každé tři hodiny.

První týden dva budete mít pravděpodobně pocit, že každou chvíli prasknete, pak si ale tělo na pravidelný příjem zvykne a po třech hodinách vám da samo vědět, že je čas svačinky :)

dieta-ovoce

 

Sacharidové vlny

Jestli už patříte mezi ty pokročilejší, máte upravenou stravu + alespoň jednou do týdne si zacvičíte nebo zaběháte a přesto jste se se svým hubnutím zasekli máme pro vás skvělý typ. Jde o jedinou ,,dietu,, která opravdu funguje a nemusíte u ní hladovět. Lépe řečeno, hladovět déle než dva dny v týdnu.

Jde o sacharidové vlny, které jsem před pár lety vyzkoušel sám na sobě. Celý základ je postavený na tom, že téměř každý den příjimáte jiné množství sacharidu. Konkrétně první dva dny skoro žádné, další dva tři dny da se říct standardní množství a poslední dva /ideálně když to vychází na víkend/ se přejídáte :)

Tělo netuší, co se s ním děje a po nějakých dvou týdnech se vám metabolismus nakopne jako nikdy předtím.
V důsledku toho se tělo začne zbavovat přebytečného tuku.
Důležitý je příjem bílkovin, který minimalizuje úbytek svalové hmoty. Podrobnější informace k sacharidovým vlnám najdete například na stránkách Ronnie.cz

Konkrétně ve článku:

Sach. vlny pro holky

a

Sach. vlny pro holky II

 

Komentáře k článku

Nejsou zde žádné komentáře, buďte první.

Přidat nový komentář

Jméno:*
Zpráva:*